Vehicule electrice hibride.

Soluția perfectă.

DAF

Hybrid.

Camioanele DAF CF Hybrid sunt echipate cu un motor diesel PACCAR MX-11 de 10,8 l și un motor electric ZF integrat cu o cutie de viteze specială ZF TraXon pentru transmisii hibride.

Motorul electric este acționat de un acumulator de 85 kWh care se reîncarcă atunci când este utilizat motorul diesel. Când bateria este complet încărcată, camionul – în funcție de greutatea totală – are o autonomie electrică de până la 50 de kilometri, care este mai mult decât suficientă pentru a călători în, dar și în afara zonelor urbane.

Vehiculele electrice HEV sau hibride – combină tot ce este mai bun din ambele lumi: complet electrice în zonele urbane și tehnologie diesel curată oriunde altundeva. DAF a testat această tehnologie foarte promițătoare și are marele avantaj de a fi adaptabilă aproape oricărei situații.

Compatibil cu

tensiunea de rețea.

Marcel Pater (Peter Appel Transport):

„Împreună cu clientul nostru, Albert Heijn, căutăm mereu modalități de a reduce amprenta noastră de CO₂.
În oraș suntem acum complet electrici, datorită DAF CF Hybrid, iar motorul diesel al camionului înseamnă că poate călători fără probleme către și dinspre diferitele centre de distribuție.”

Compatibil cu

tensiunea de rețea.

Marcel Pater (Peter Appel Transport):

„Împreună cu clientul nostru, Albert Heijn, căutăm mereu modalități de a reduce amprenta noastră de CO₂.
În oraș suntem acum complet electrici, datorită DAF CF Hybrid, iar motorul diesel al camionului înseamnă că poate călători fără probleme către și dinspre diferitele centre de distribuție.”

Respectarea unor reglementări mai stricte

privind emisiile.

Din 2025, mai multe orașe europene vor permite accesul în centrele orașelor doar vehiculelor comerciale cu emisii zero de carbon.
Pentru camioanele grele și medii care își fac cea mai mare parte a kilometrajului în afara zonelor urbane, tehnologia hibridă este soluția perfectă pentru această restricție.

Conducerea complet electrică asigură zero emisii în centrele urbane, în timp ce tehnologia diesel curată oferă autonomie maximă și flexibilitate în afara orașelor.

Istoria tehnologiei

DAF Hybrid.

DAF are un istoric lung în tehnologia hibridă. În 2010, a dezvoltat LF Hybrid, care avea o autonomie în regim pur electric de 2 kilometri.
Modelul nostru experimental XF Hybrid a fost dezvoltat în 2012 și era capabil să conducă 1,5 kilometri în regim pur electric.
DAF Convenient, numit după un proiect finanțat de UE în 2016, a fost un vehicul de testare hibrid care a obținut o eficiență îmbunătățită a consumului de combustibil și o autonomie de condus complet electrică, de 3 până la 6 kilometri.

În 2017, proiectul EU EcoChamps a produs un hibrid cu o eficiență îmbunătățită a consumului de combustibil și o autonomie de condus complet electrică de 10 kilometri, la costuri și greutate reduse.

John Kessels

Administrator divizia grupuri motopropulsoare hibride/electrice

„Când am început procesul de dezvoltare a camioanelor electrice și hibride în urmă cu mulți ani, a devenit clar că implică diverse funcții ale camioanelor și, prin urmare, coordonarea părților interesate și a colegilor responsabili pentru anumite componente și sisteme a fost necesară”, spune John. „De exemplu, capacitatea de manevrare a camionului trebuie reexaminată, deoarece senzația de conducere a camioanelor electrice trebuie să fie similară cu cea a camioanelor DAF existente. Eu sunt persoana care reunește toate cerințele tehnice și aliniază condițiile limită.”