ISUZU - Siguranță

Siguranța pasivă

SRS Airbag pasager (sistem de siguranță suplimentar) este echipament standard pentru toate modelele. Este activat după o coliziune frontală pentru a proteja şoferul.

SRS Airbag pasager – este echipament standard pentru Comfort Cab şi opțional pentru unele Easy Cab.

Centurile de siguranţă cu dispozitive de pre-încărcare – În caz de coliziune frontală de o anumită forţă, sistemul de tensionare a centurii își scurtează lungimea imediat, menţinând ocupantul ferm în scaun.

Protecţie pentru genunchi – structura este proiectată pentru a proteja genunchii pasagerului din faţă de accidentare.
Șasiu și cabină – garantează protecția maximă a pasagerilor.

Sistemul SRS Airbag nu va fi activat decât dacă forţa de şoc frontal atinge o anumită valoare specifică, sau dacă este un impact lateral, impact din spate, răsturnarea vehiculului şi coliziune după activare.
Sistemul SRS airbag este conceput pentru a suplimenta centurile de siguranţă şi nu asigură protecția maximă decât dacă şoferul sau pasagerul din faţă are centura de siguranță activată.m

Siguranța activă

Vizibilitate maximă garantată:
•    Multireflector cu halogen
•    Luminile de zi pornite atunci când toate celelalte sunt oprite
•    Farurile de ceață față/spate sunt standard

Frâne pe disc: faţă şi spate – frânări puternice şi fiabile graţie auto-ventilării discului de frână cu diametru de până la 310 mm şi o grosime de până la 42 mm. Forma discului este optimizat pentru a facilita disiparea căldurii.

Sistem de frânare cu ABS şi EBD – Sistemul ABS împiedică blocarea roţilor în timpul frânării; EBD (Electronic Brake Distribution) modulează forţa de frânare în funcţie de încărcătură, prevenind blocarea roţilor în caz de pietriş sau teren alunecos.

ASR – traction control system – standard pe toate modelele, Sistemul ASR (Anti-Slip-Regulation) previne patinarea roţilor în cazul pornirii de pe surpafețe fără aderență. ASR utilizează sistemul ABS pentru a frâna roata, care se roteşte în gol și previne blocarea vehiculului pe suprafeţele cu aderență slabă cum ar fi precum noroi, zăpadă sau gheaţă. Sistemul electronic ASR este echivalentul electronic al unui diferenţial cu auto-blocare.

PAB – mai mare siguranţă chiar şi în frânarea cu noul sistrem PAB (Power Assistant Brake). În cazul unui comportament anormal al sistemului de frânare, pompă auxiliară controlată electronic și integrată în unitatea de control ABS, asigură o creştere a presiunii în sistemul de frânare furnizând putere maximă de oprire.

Control electronic de stabilitate ESC – standard pentru toate modelele. Sistemul ESC (Electronic Stability Control) asigură asigură trasa ideală în cazul pierderii cotrolului vehicului, subvirare, supravirare și răsturnare. Deşi sistemele ABS şi ESC ajuta şoferul şi cresc siguranţa, ele nu pot compensa conducerea iresponsabilă.